REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 4CARS.PL Poniższy regulamin obowiązuje od
01.01.2023r - Regulamin
obowiązujący przed
01.01.2023r
znajdziesz
TUTAJ
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za
pośrednictwem Sklepu Internetowego www.4cars.pl przez Grupa 4cars Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą ul. Wróblewskiego 90/92, 94-103 Łódź.
- Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez:
- adres poczty elektronicznej sklep@4cars.pl;
- telefonicznie pod numerem +48 422 05 97 89;
- formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem
http://www.4cars.pl/c/informacje/kontakt
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców
korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz
zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
- Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej
http://www.4cars.pl, w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i
utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
II. Definicje Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy;
- Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba
prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne
przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
- Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą (lub osobą prowadzącą działalność
nieewidencjonowaną) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna prowadząca jednoosobową
działalność gospodarczą, która zawiera umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio
związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby
charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią
działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej.
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna, której zakup wiąże się z przedmiotem działalności,
osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa
przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która
korzysta ze Sklepu.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
- Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego
Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
- Regulamin – niniejszy dokument;
- Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta,
dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na
stronie Sklepu internetowego;
- Sklep Internetowy (Sklep) - strony internetowe, za pośrednictwem których Klient może w
szczególności składać Zamówienia;
- Grupa 4cars Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa prowadzona pod
adresem ul. gen. Walerego Wróblewskiego 90/92, 94-103 Łódź, NIP: 7272691275 REGON:
100288854 Numer KRS: 0000597414
- Towar – rzecz ruchoma oferowana do sprzedaży przez Sprzedawcę, będąca przedmiotem Umowy
pomiędzy klientem a Sprzedawcą;
- Koszyk - element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta
Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych
Zamówienia, w szczególności ilości produktów;
- Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towaru zawarta pomiędzy klientem a Sprzedawcą w ramach
zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, za pośrednictwem Sklepu, bez
jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej
liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia Umowy włącznie.;
- Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U.
2014, Nr 827);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
- Treść cyfrowa - plik lub pliki w formie cyfrowej, nieutrwalone na trwałym nośniku.
- Lead Magnet - Treści cyfrowe (w tym Newsletter) dostarczane w zamian za podanie danych
osobowych na podstawie Umowy o dostarczenie Lead Magnet
- Newsletter - Lead magnet, który dostarczany jest w sposób ciągły i polega na
nieodpłatnym przesyłaniu treści handlowych, promocyjnych i edukacyjnych przez
Sprzedawcę, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie
- Umowa o dostarczenie Lead Magnet (zamiennie używane także jako Umowa LM) - Umowa o
dostarczenie Treści cyfrowych w zamian za dane osobowe, której warunki zostały opisane w
paragrafie zatytułowanym “Lead Magnet”, zgodnie z którą Sprzedawca dostarcza klientowi
Lead Magnet w zamian za podanie przez niego danych osobowych w formie imienia oraz
adresu e-mail
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
- Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system
teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań
technicznych:
- komputer z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w
wersji 28.0 lub nowszej lub Chrome w wersji 32 lub nowszej,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do
zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np.
treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste
i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego
funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub
urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu
internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów
oraz dla Sprzedawcy,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego
jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a
także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
IV. Usługi
- Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych
Usług polegających na:
- przeglądaniu informacji zamieszczonych w Sklepie Internetowym,
- prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym,
- udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom złożenie
Zamówienia w Sklepie,
- świadczeniu usługi Newsletter,
- udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom kontakt ze
Sprzedawcą,
- zamieszczaniu wypowiedzi o Towarach w Sklepie.
- Wskazane w pkt. 1 Usługi świadczone są przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w
tygodniu.
- Umowa:
- o świadczenie usługi polegającej na przeglądaniu informacji zamieszczonych w
Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamknięcia
przez Klienta strony internetowej Sklepu,
- o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest
na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta
żądania usunięcia Konta lub skorzystania z przycisku "Usuń Konto",
- o świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza
umożliwiającego Klientom złożenie Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas
oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia,
- o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega
rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu
e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego
się w treści wiadomości wysłanej w ramach usługi Newsletter,
- o świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza
umożliwiającego Klientom kontakt ze Sprzedawcą jest zawierana na czas oznaczony
i ulega rozwiązaniu z chwilą udzielenia odpowiedzi przez Sprzedawcę,
- o świadczenie usługi polegającej na zamieszczaniu opinii o Towarach w Sklepie
zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dodania opinii.
- Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu Rejestracji.
Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego,
udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
- Warunkiem Rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych
osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
- Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości
przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (usługa Newsletter). W
tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie
pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może
odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Newsletter jest przesyłany przez
Sprzedawcę wyłącznie do Klienta, który dokonał subskrypcji.
- Klient ma możliwość zamieszczania w Sklepie indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi
odnoszących się m.in. do Towaru czy przebiegu transakcji. Klient dodając wypowiedzi
oświadcza, że posiada wszelkie prawa do tych treści, a w szczególności autorskie prawa
majątkowe, prawa pokrewne oraz prawa własności przemysłowej.
- W celu zamieszczenia, wypowiedzi Klient może zostać poproszony o wskazanie swoich
danych, np. adresu e-mail.
- Wypowiedzi powinny być zredagowane w sposób przejrzysty i zrozumiały, nadto nie mogą
zawierać treści bezprawnych.
- Wypowiedzi nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa w tym praw podmiotów
trzecich w szczególności nie mogą mieć charakteru zniesławiającego, naruszać dóbr
osobistych lub stanowić czynu nieuczciwej konkurencji.
- Klient zamieszcza wypowiedzi w Sklepie dobrowolnie. Zamieszczone wypowiedzi są
rozpowszechniane na stronach internetowych Sklepu.
- Poprzez zamieszczenie wypowiedzi Klient wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie z tej
wypowiedzi oraz jej publikowanie przez Sprzedawcę, a także dokonywanie opracowań utworów
w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).
- W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po
uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem
stosownego terminu może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego
terminu wypowiedzenia.
- Sklep ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki
każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu.
- Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi
inaczej.
V. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
- Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich
opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia
umowy, w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego.
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
- Warunkiem złożenia Zamówienia przez telefon jest posiadanie aktywnego konta poczty
elektronicznej i linii telefonicznej.
- Warunkiem złożenia Zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej jest posiadanie
aktywnego konta poczty elektronicznej.
- Za pośrednictwem formularza Zamówienia, Zamówienia mogą być składane przez 24 godziny, 7
dni w tygodniu, a Zamówienia składane przez telefon lub pocztę elektroniczną mogą być
składane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00; sobota w godzinach od
9:00 do 13:00.
- Złożenie Zamówienia może nastąpić poprzez:
- wypełnienie elektronicznego formularza Zamówienia, obejmującego dane Klienta
potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce
zamieszkania oraz adres e-mail,
- wykorzystanie danych osobowych Klienta uzyskanych w wyniku uprzedniej
rejestracji w Sklepie (zakup za pomocą Konta Klienta),
- złożenie Zamówienia telefonicznie wykorzystując do tego numer telefonu podany
przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu, obejmującego dane Klienta
potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce
zamieszkania oraz adres e-mail; nazwę Towaru i jego ilość, formę dostawy i
sposób płatności,
- złożenie Zamówienia poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej na adres poczty
elektronicznej podany przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu,
obejmującego dane Klienta potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności:
imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail; nazwę Towaru i jego
ilość, formę dostawy i sposób płatności.
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego i udostępnionego w
nim formularza Zamówienia należy, dokonać wyboru towarów, podejmując kolejne czynności
techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na
stronie.
- Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych
danych, wyświetlone zostanie w sposób jasny i widoczny podsumowanie złożonego
Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- opisu przedmiotu Zamówienia,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług wraz z podatkami,
w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
- sposobu kontaktu ze Sprzedawcą,
- wybranej metody i terminu płatności,
- wybranego sposobu dostawy,
- czasu dostawy,
- danych kontaktowych Klienta
- danych do faktury
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, oraz
potwierdzenie zapoznania się z "Pouczeniem o odstąpieniu od umowy", podanie danych
osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku "Zamówienie z
obowiązkiem zapłaty".
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy, oferty zawarcia umowy
sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą wpłynięcia
Zamówienia (wraz z indywidualnym nr Zamówienia), zawierającą ostateczne potwierdzenie
wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Następnie Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej
potwierdzenie złożenia przez Klienta Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o
przyjęciu oferty, o której mowa w pkt. 12 powyżej.
- Klienci składający Zamówienia w Sklepie przez telefon lub poprzez przesłanie wiadomości
elektronicznej w celu złożenia Zamówienia powinni:
- podać telefonicznie lub w treści wiadomości elektronicznej kierowanej do
Sprzedawcy nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących się na stronie internetowej
Sklepu i jego ilość,
- wskazać sposób dostawy i formę płatności spośród sposobów dostawy i płatności
podanych na stronie internetowej Sklepu,
- podać dane potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i
nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail.
- Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia podawana jest każdorazowo przez
Sprzedawcę ustnie po skompletowaniu całości Zamówienia i dokonaniu przez Klienta wyboru
formy dostawy oraz określeniu formy płatności lub w poprzez poinformowanie wdrodze
wiadomości elektronicznej. W przypadku Klientów będących konsumentami w rozumieniu
art.22[1]Kodeksu Cywilnego Sprzedawca każdorazowo po złożeniu Zamówienia za
pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej przesyła Klientowi potwierdzenie
warunków złożonego Zamówienia, które będzie zawierać informacje dotyczące:
- opisu przedmiotu Zamówienia,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług wraz z podatkami,
w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
- sposobu kontaktu ze Sprzedawcą,
- wybranej metody i terminu płatności,
- wybranego sposobu dostawy,
- czasu dostawy,
- danych kontaktowych Klienta
- danych do faktury
- regulaminu
- pouczenie o prawie odstąpienia od umowy wraz z jego wzorem.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta (w odpowiedzi na potwierdzenie
warunków Zamówienia przesłanych przez Sprzedawcę) wiadomości elektronicznej na adres
poczty elektronicznej Sprzedawcy, w której Klient: akceptuje treść przesłanego
Zamówienia i wyraża zgodę na jego realizację oraz akceptuje treść Regulaminu i
potwierdza zapoznanie się z pouczeniem o odstąpieniu od umowy.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych
postanowień Umowy sprzedaży Towarów, następuje poprzez przesłanie ich Klientowi na
podany adres e-mail lub poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku
potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
VI. Dostawa
- Dostawa Towarów odbywa się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania
Zamówienia
- Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej
- za pośrednictwem dostawy do paczkomatu
- odbiór osobisty w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy
- Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
- Dostawa jest realizowana niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od zawarcia
umowy.
- O wysłaniu Zamówienia Sprzedawca poinformuje Klienta za pośrednictwem wiadomości SMS, a
w przypadku złożenia Zamówienia elektronicznego formularza Zamówienia dodatkowo również
za pośrednictwem wiadomości e-mail. W wiadomości o wysłaniu zamówienia, podany będzie
m.in. nr przesyłki i nazwa firmy odpowiedzialnej za dostawę (Inpost paczkomaty, Kurier).
- W przypadku, gdyby Towar nie został dostarczony Klientowi w deklarowanym terminie
dostawy, Sprzedawca prosi Klienta o niezwłoczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji
e-mailem na adres sklep@4cars.pl.
- Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, w
szczególności art. 556 oraz 5561 -5565 Kodeksu Cywilnego.
VII. Ceny i metody płatności
- Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym
podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.
- Klient może wybrać następujące metody płatności:
- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja
Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez sprzedawcę
potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie
po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu
Zamówienia)
- gotówką przy odbiorze osobistym płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy
(w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po
przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś
Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy)
- gotówka za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonaniu dostawy(w tym przypadku
realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi
przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu
Zamówienia);
- płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta
zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia
Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta
rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta zaś wysyłka dokonana
zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).
VIII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
- Klient będący Konsumentem, może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez
podania jakiejkolwiek przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14
dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Oświadczenie może być sformułowane samodzielnie lub sporządzone wg wzoru oświadczenia
oodstąpieniu od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w
przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
- Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta
prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia
o odstąpieniu od umowy.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany,
wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu
lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym
opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte
po dostarczeniu;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze
względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena
została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może
nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku,
nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
- umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w
celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy
dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza
Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji,
prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych
usług lub Towarów;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub
czasopism, zwyjątkiem umowy oprenumeratę;
- umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
- świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,
przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,
wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie
oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę
o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za
niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że
zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
- Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane
przez niego płatności, wtym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu
płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że
konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał
dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności
otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez
Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej,
chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób
dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu
konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je
ponieść.
IX. Reklamacje dotyczące Towarów
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w
rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych
w art. 556 - 576 Kodeksu cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na
podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Grupa 4cars Spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Wróblewskiego 90/92, 94-103 Łódź,
sklep@4cars.pl
- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar,
jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Zaleca się, aby w reklamacji
zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta
składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Towar należy
dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem
jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a
Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że
żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w
niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty
otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
- Sprzedawca nie jest producentem Towarów. W przypadku, gdy na Towar została udzielona
gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w
Sklepie. Gwarant udzielający gwarancji ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji
sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli
dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w
ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w
karcie gwarancyjnej.
X. Niezgodność Towaru z Umową
- Sprzedawca dostarcza Towary zgodne z Umową. Jeśli Towar jest niezgodny z Umową
Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta za
doprowadzenie do ich zgodności z Umową na postawie przepisów rozdziału 5a ustawy o
prawach konsumenta.
- Sprzedawca w okresie dwóch lat od dostarczenia Towaru Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na
prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność z tytułu braku zgodności Towaru z Umową.
Niezgodność z Umową występuje jeśli:
- opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność Towaru są niezgodne z
Umową,
- Towar nie jest przydatny do szczególnego celu, do którego jest potrzebny
Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, i o którym to celu
powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który to Sprzedawca
zaakceptował,
- Towar nie nadaje się do celu, do którego zazwyczaj używa się Towaru tego
rodzaju,
- Towar nie zapewnia trwałości i bezpieczeństwa, których można się spodziewać dla
tego rodzaju Towarów, lub nie występuje w określonej ilości,
- Towar nie został dostarczony z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których
dostarczenia Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może rozsądnie
oczekiwać,
- Towar nie odpowiada wzorowi lub próbce udostępnionej przed zakupem,
- brak zgodności Towaru z Umową wynika z niewłaściwego zamontowania Towaru, jeżeli
zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność, lub
niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na
prawach konsumenta było wynikiem błędów w instrukcji dostarczonej przez
Sprzedawcę.
- W przypadku niezgodności Towaru z Umową, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach
konsumenta przysługuje wobec Sprzedawcy roszczenie o doprowadzenie do zgodności z Umową
poprzez naprawę lub wymianę Towaru na nowy. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda naprawy, lub może dokonać
naprawy, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda wymiany, lub
odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z
Umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta jest
niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może żądać obniżenia ceny lub
odstąpić od Umowy jeżeli:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową zgodnie z ust. 3
zdanie 2 powyżej,
- Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub
doprowadzenie do zgodności z Umową wiązałoby się z nadmiernymi niedogodnościami
dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
- Sprzedawca nie odebrał Towaru udostępnionego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę
na prawach konsumenta,
- Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z Umową, a
Sprzedawca nie zdemontował Towaru, lub zdemontował ale nie zamontował go
ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany, albo nie zlecił wykonania tych
czynności na swój koszt,
- brak zgodności Towaru z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował
doprowadzić Towar do zgodności z Umową,
- brak zgodności Towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe
obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy, bez uprzedniego skorzystania z
możliwości naprawy lub wymiany Towaru,
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on
Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności
dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od Umowy, jeżeli
brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru
z Umową jest istotny.
- Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na
podstawie Umowy, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od
Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, lub w odniesieniu do innych Towarów
nabytych wraz z Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodził się zatrzymać wyłącznie
Towary zgodne z Umową.
- Reklamację w związku z niezgodnością Towaru z Umową można złożyć w dowolnej formie, na
dane kontaktowe Sprzedawcy, wraz z opisem wady i dowodem zakupu. Sprzedawca udostępnia
na stronach Sklepu przykładowy wzór reklamacyjny, z którego Klient może skorzystać.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i
nazwisko, adres, ID zamówienia, datę transakcji, przedmiot i przyczynę reklamacji, numer
konta bankowego i dane kontaktowe.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta otrzyma informację o sposobie
rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następującego po dniu
otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji. Konsument lub Przedsiębiorca na
prawach konsumenta zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji na
adres e-mail wskazany przez niego w trakcie składania zamówienia.
- Sprzedawca zwraca kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o
obniżeniu ceny. W przypadku odstąpienia od Umowy, jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że
sam odbierze Towar od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, może on
wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub
dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
XI. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i
korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: UniwersalGrupa 4cars
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Wróblewskiego 90/92,
94-103 Łódź, na adres poczty elektronicznej: sklep@4cars.pl lub przy użyciu formularza
kontaktowego.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji,
rodzaj i opis zaistniałego problemu.
- Sprzedawcazobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do14dni, a gdyby
to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie
rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej
uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez
Klienta.
XII. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego
działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
- jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej
zwnioskiem owszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
- może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem,
aSprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod
bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
- może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR,
dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
XIII. Lead Magnet
- Sprzedawca umożliwia zawieranie Umów o dostarczenie Lead Magnet na zasadach
uregulowanych w niniejszym paragrafie.
- Na potrzeby niniejszego paragrafu przez Lead Magnet Sprzedawca rozumie Treść cyfrową w
postaci Newslettera.
- Zawarcie Umowy o dostarczenie Lead Magnet polega na dostarczeniu nieodpłatnej Treści
Cyfrowej dostarczeniu Newslettera, przez czas nieokreślony, aż do momentu wypowiedzenia
Umowy LM.
- Sprzedawca dostarcza Lead Magnet niezwłocznie po zawarciu Umowy LM czyli po podaniu
danych osobowych, akceptacji checkboxa i kliknięciu przycisku wyślij a następnie
potwierdzeniu zapisu subskrypcji poprzez double opt in. Jeśli email z Lead Magnet lub
email potwierdzający zapis na Newsletter nie przyjdzie niezwłocznie po zapisie, Klient
proszony jest o sprawdzenie zawartości SPAMu a w razie problemów technicznych proszony
jest kontakt ze Sprzedawcą na adres sklep@4cars.pl
- Lead Magnet w postaci Newslettera będzie dostarczany drogą elektroniczną w formie maila
na adres email podany podczas zapisu. Jeśli określony Lead Magnet potrzebuje specjalnego
oprogramowania do sprawnego działania, informacja o tym pojawi się każdorazowo przy
opisie danego Lead Magnet.
- Sprzedawca nie zapewnia aktualizacji dla Lead Magnets, z uwagi na to że nie są one
niezbędne dla zachowania zgodności Lead Magnet z Umową LM.
- Klient może wypowiedzieć Umowę o dostarczenie Lead Magnet w każdym czasie, poprzez
kliknięcie w link anulujący subskrypcję w treści maila. Dane osobowe udostępnione celem
zawarcia Umowy o dostarczenie Lead Magnet przetwarzane będą przez czas świadczenia
usługi Newslettera a także na potrzeby archiwizacji w celu możliwości wykazania faktu
zawarcia przez Klienta w przeszłości Umowy LM.
- Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Lead Magnet, Klient wzywa go do jego dostarczenia.
Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Lead Magnet niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie
uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od Umowy LM. Klient może
odstąpić od tej umowy także bez wzywania do dostarczenia Lead Magnet. Odstąpienie od
Umowy od dostarczenie Lead Magnet następuje poprzez wysłanie Sprzedawcy stosownego
oświadczenia.
- Sprzedawca odpowiada za zgodność Lead Magnet z Umową LM wg następujących zasad:
- dla Lead Magnet dostarczanych w sposób jednorazowy lub częściami - w momencie
ich dostarczenia, tj. umożliwienia dostępu do Treści cyfrowej (pobranie,
udostępnienie linku z dostępem do platformy/konta etc), przez okres dwóch lat od
tego momentu,
- w przypadku Lead Magnet dostarczanych w sposób ciągły - przez cały okres
dostarczania Lead Magnet.
- Jeżeli Lead magnet jest niezgodny z Umową LM, Klient może żądać doprowadzenia do jego
zgodności z Umową LM.
- Niezgodność Lead Magnet z Umową LM występuje jeśli:
- opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność,
interoperacyjność Lead Magnet są niezgodne z Umową LM,
- Lead Magnet nie występuje w określonej ilości, nie zapewnia trwałości,
ciągłości, bezpieczeństwa, funkcjonalności, kompatybilności, dostępności, jakie
są typowe dla tego rodzaju Lead Magnet dostępnych na rynku i których Klient może
rozsądnie oczekiwać biorąc pod uwagę charakter Lead Magnet oraz publiczne
zapewnienia złożone przez Sprzedawcę,
- Lead Magnet nie jest przydatny do szczególnego celu, o którym Klient
poinformował Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który to
Sprzedawca zaakceptował,
- Lead Magnet nie nadaje się do celu, do którego zazwyczaj używa się Treści
cyfrowych tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm
technicznych lub dobrych praktyk,
- Lead Magnet nie został dostarczony z akcesoriami i instrukcjami, których
dostarczenia można rozsądnie oczekiwać,
- Lead Magnet nie odpowiada wzorowi lub próbce udostępnionej Klientowi przed
zawarciem Umowy LM.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami domniemywa się, że brak zgodności z Umową LM, który
ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Lead Magnet, istniał w chwili jego
dostarczenia. W przypadku dostarczania Lead Magnet w sposób ciągły jeśli niezgodność
ujawniła się w czasie, w którym zgodnie z Umową LM miały być dostarczany domniemywa się,
że brak zgodności z Umową LM wystąpił w tym czasie.
- Klient ma obowiązek współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu
najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak
zgodności Lead Magnet z Umową LM wynika z cech środowiska cyfrowego Klienta. W przypadku
braku współpracy domniemania, o których mowa w ust. 12 powyżej nie mają zastosowania.
- W przypadku niezgodności Lead Magnet z Umową LM Klientowi przysługuje wobec Sprzedawcy
roszczenie o doprowadzenie Lead Magnet do zgodności z Umową LM. Sprzedawca może odmówić
doprowadzenia do zgodności z Umową LM jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową w sposób
wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla
Sprzedawcy.
- Sprzedawca doprowadza Lead Magnet do zgodności z Umową LM w rozsądnym czasie od chwili,
w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową LM, i bez
nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając jej charakter oraz cel, w jakim
jest wykorzystywana. Koszty doprowadzenia Lead Magnet do zgodności z Umową LM ponosi
Sprzedawca.
- Z uwagi na to, że Umowa o dostarczenie Lead Magnet jest nieodpłatna, Klient nie może
żądać obniżenia ceny. Może natomiast odstąpić od Umowy jeżeli:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia Lead Magnet do zgodności z Umową LM zgodnie z
ust. 14 zdanie 2 powyżej,
- Sprzedawca nie doprowadził Lead Magnet do zgodności z Umową w rozsądnym czasie
lub doprowadzenie do zgodności z Umową LM wiązałoby się z nadmiernymi
niedogodnościami dla Klienta,
- brak zgodności Lead Magnet z Umową LM występuje nadal, mimo że Sprzedawca
próbował doprowadzić do zgodności z Umową LM,
- brak zgodności Lead Magnet z Umową LM jest na tyle istotny, że uzasadnia
natychmiastowe odstąpienie od umowy, bez uprzedniego skorzystania z roszczenia
doprowadzenia Lead Magnet do zgodności z Umową LM,
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on
Lead Magnet do zgodności z Umową LM w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych
niedogodności dla Klienta.
- Reklamację dotyczącą niezgodności Lead magnet z Umową LM można złożyć w dowolnej formie,
na dane kontaktowe Sprzedawcy.
- Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych
od dnia następującego po dniu otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji.
Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji na podany przez
niego adres e-mail.
- Dla Lead Magnet w postaci Newslettera, Sprzedawca zastrzega, że w ważnych przypadkach
takich jak zmiana strategii Newslettera, ulepszenie go, dostosowanie go do aktualnego
kierunku rozwoju działalności Sprzedawcy, podjęcie działań prowadzących do wzrostu
liczby użytkowników, może dokonać zmiany w Newsletterze. Sprzedawca w takim wypadku
informuje Klienta w sposób jasny i zrozumiały o terminie i zakresie zmian, na adres
email wskazany podczas zawarcia Umowy o dostarczenie Lead Magnet. Jeśli zmiana istotnie
i negatywnie wpływa na dostęp Klienta do Newslettera, może on w każdym czasie
wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym poprzez kliknięcie w link “anuluj
subskrypcję” zawartym w treści maila.
- Dla Lead Magnet, które pozwalającą Klientowi na wytwarzanie, przetwarzanie,
przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej lub wspólne korzystanie z danych
w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Klienta lub innych
użytkowników takiego Lead Magnet, w przypadku odstąpienia od Umowy LM w związku z
niezgodnością Lead Magnet z umową, Sprzedawca nie będzie wykorzystywać danych innych niż
dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z Lead
Magnet, z wyjątkiem treści, które:
- są użyteczne wyłącznie w związku treścią cyfrową stanowiącą ten Lead magnet i
które stanowiły przedmiot Umowy o dostarczenie Lead Magnet;
- dotyczą wyłącznie aktywności Klienta w trakcie korzystania z Lead Magnet i które
stanowiły przedmiot Umowy o dostarczenie Lead Magnet;
- zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone
bez nadmiernych trudności;
- zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi osobami, które nadal mogą z
nich korzystać.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi na jego żądanie i na swój koszt, w rozsądnym czasie
oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego treści
wytworzone lub dostarczone przez Klienta w trakcie korzystania z Lead Magnet, inne niż
dane osobowe, z wyjątkiem treści, o których mowa w pkt a-c powyżej.
- Klient może wypowiedzieć Umowę o dostarczenie Lead Magnet w każdym czasie bez
zachowania okresu wypowiedzenia. W tym celu wystarczy złożyć oświadczenie Sprzedawcy (w
jakiejkolwiek formie na dane kontaktowe Sprzedawcy) lub kliknąć w link anulujący
subskrypcję znajdujący się w stopce każdego maila wysłanego w ramach Newslettera.
Sprzedawca wypowiada Umowę o dostarczenie Lead Magnet bez zachowania okresu
wypowiedzenia, jeśli Klient nie wykazuje żadnej aktywności związanej z Newsletterem,
przez które rozumie się nieotwieranie maili wysyłanych przez Sprzedawcę przez czas
dłuższy niż 6 miesięcy. W tym celu Sprzedawca przed złożeniem takiego wypowiedzenia
wysyła Klientowi zapytanie o chęć kontynuowania Umowy o dostarczanie Lead Magnet. Brak
odpowiedzi na takiego maila lub brak otwarcie takiego maila w terminie 3 dni od jego
wysłania skutkuje wypowiedzeniem Umowy LM przez Sprzedawcę ze skutkiem natychmiastowym.
XIV. Postanowienia końcowe
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest
konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym
zgodnie zpostanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzySprzedawcąa Klientem, który nie
jest konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje
poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibęSprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu
cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o
prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach każdy Klient
zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu zawierającej
zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto Klienta
zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz zich zestawieniem na wskazany przez nich
adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni
od dnia ich ogłoszenia. Wrazie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje
nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić otym fakcie Sprzedawcę wciągu 14 dni
od daty poinformowania ozmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy.
- Podane przez Klientów dane osobowe Grupa 4cars sp. z o.o. sp. k. zbiera i przetwarza
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności.
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych Klienta są dostępne w
Polityce Ochrony Prywatności,
która jest integralną częścią regulaminu.
- Sprzedawca nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny w oparciu o zautomatyzowane
podejmowanie decyzji
|